Kehittämisehdotuksia
Täältä löydät kehittämisehdotuksia kaikkiin työhyvinvoinnin
johtamisen neljään osioon
Työhyvinvoinnin johtamisen
suunnittelu (1-7)
Sisältää ehdotuksia yrityskulttuurin, arvojen, uhkien, työhyvinvointisuunnitelman, tavoitteiden ja tunnuslukujen, keinojen ja viestinnän kehittämiseen.
Työhyvinvoinnin johtamisen
organisointi (8-12)
Sisältää kehittämisehdotuksia johdon rooliin, vastuunjakoon, resursointiin, aikataulutukseen, työhyvinvoinnin yhteistyöverkostoon ja ostopalveluihin.
Työhyvinvoinnin
lähijohtaminen (13-18)
Sisältää ehdotuksia lähijohtajien tukemiseen, työyhteisön ja työympäristön kehittämiseen, muutosten ja kriisien hallintaan sekä vuorovaikutuksen parantamiseen.
Työhyvinvointitoiminnan
jatkuva kehittäminen (19-20)
Sisältää ehdotuksia työhyvinvoinnin kehityksen arviointiin ja kehittämistoimin.